Verhuizen is vaak een hele klus. Niet alleen de verhuizing zelf, maar ook uw administratie vraagt aandacht. Aan wie geeft u uw nieuwe adres door?

1. U verhuist binnen Nederland

Wat is er geregeld?

De gemeente geeft uw nieuwe adres door aan ons. U hoeft ons dus geen adreswijziging te sturen.

Wat moet u doen?

Meld uw verhuizing bij de gemeente waar u gaat wonen.

Ontvangt u post van ons toch nog op uw oude adres? Dan komt dat doordat sommige gemeenten adreswijzigingen langzamer verwerken. Ook dan heeft het geen zin om uw nieuwe adres door te geven aan ons. Wij mogen geen adreswijzigingen doorvoeren. Zolang de gemeente uw oude adres voert, kunnen wij niet anders dan dat ook gebruiken.

E-mailadres

Ons fonds is stapsgewijs overgegaan van papier naar digitaal. Dat betekent dat wij u voortaan zoveel als mogelijk per e-mail informeren als er persoonlijke pensioeninformatie klaar staat in Mijn Pensioencijfers. Geef uw e-mailadres door via de beveiligde omgeving Mijn Pensioencijfers. U kunt hier ook uw e-mailadres wijzigen. Wilt u toch liever post blijven ontvangen van ons fonds? Dan kunt u aan ons doorgeven.

Correspondentieadres

Wilt u uw post op een correspondentieadres ontvangen? Dat kan. Ga naar Mijn Pensioencijfers of stuur ons een brief.

2. U verhuist naar, in of vanuit het buitenland

Wat moet u doen?

Wij krijgen uw nieuwe adres niet automatisch door. U moet zelf uw nieuwe adres doorgeven aan ons. Ook als u opnieuw verhuist. Ga naar Mijn Pensioencijfers of stuur ons een e-mail of een brief.
Lees ook andere belangrijke informatie over Pensioen in het buitenland.