Als werkgever doet u uw pensioenadministratie via azlonline.eu. Dit verandert per 1 december 2020. Vanaf dan gaat u werken in een nieuwe online omgeving: Mijn Pensioenadministratie. Uw ingang is straks: portal.mijnpensioenadministratie.nl/mitt. Dit webadres vervangt azlonline.eu.
Op 3 november hebt u per e-mail bericht ontvangen over de overgang naar Mijn Pensioenadministratie. Naast een nieuw webadres komt er ook een nieuwe manier van inloggen. U logt voortaan in met een eHerkenningsmiddel en niet langer met uw e-mailadres en wachtwoord. Meer informatie over eHerkenning leest u deze speciale informatiepagina.
Belangrijke datums
Dit zijn belangrijke datums voor de overstap:
- Tot en met 30 november 2020 maakt u gebruik van www.azlonline.eu en heeft u daar aanmeldingen, afmeldingen en wijzigingen van werknemers door.
- In de week van 9 november (week 46) ontvangt u een e-mail met instructies voor het aanvragen van instellen van eHerkenning. Wilt u nu al meer weten? Ga dan naar onze speciale informatiepagina.
- In de week van 1 december (week 49) ontvangt u per post een registratiebrief met de finale toegangsinformatie voor de nieuwe omgeving.
- Vanaf 1 december 2020 kunt u alleen nog gegevens en wijzigingen doorgeven via Mijn Pensioenadministatie. U ontvangt automatisch een digitaal bericht als er iets voor u klaar staat of als we u willen wijzen op een actie.
Niet vergeten! Stuur opgeslagen wijzigingen in azlonline.eu uiterlijk 30 november in.
Vragen?
Hebt u vragen over deze overstap? Neem dan contact met ons op. Onze medewerkers helpen u graag.