Bent u werkgever? Dan kunt u vanaf vandaag inloggen in de nieuwe werkgeversportal.
U heeft een brief ontvangen met informatie over hoe u kunt inloggen.
Voordelen
De nieuwe werkgeversportal heeft voor u een aantal voordelen:
- duidelijke navigatie en overzichtelijke lay-out
- meer mogelijkheden voor het aanleveren van mutaties
- inzicht in de status van mutatieverwerking
- geautomatiseerde (online) alerts; bijvoorbeeld bij nieuwe facturen
- actueel overzicht van facturen
- zelf rapporten en overzichten samenstellen
Werkgevershandleiding
Ook de werkgevershandleiding is vernieuwd. De handleiding is aangepast naar het nieuwe pensioenreglement en de nieuwe portal.
Instructievideo: werken met de AZL werkgeversportal
Bekijk ook de instructievideo met uitleg over alle mogelijkheden die de portal biedt voor het online beheer van uw pensioenadministratie. Denk aan het aan- en afmelden van nieuwe deelnemers, het invoeren en versturen van mutaties en het bekijken van factuurinformatie.
Meer informatie
Heeft u vragen? Neem dan contact met ons op.