Wij zien regelmatig dat betalingen bij Sociaal Fonds MITT terecht komen die voor het BPF MITT zijn bedoeld, en omgekeerd. In dat geval storten wij de betaling naar u terug en blijft de factuur open staan. Dit zijn wij verplicht, omdat Sociaal Fonds MITT en Bpf MITT allebei zelfstandige fondsen zijn en eigen bankrekeningen hebben.
Dat zijn extra handelingen voor u en voor ons. Voorkomen is in dit geval beter dan genezen. Daarom de oproep om goed te controleren of u de juiste bankrekening gebruikt voor betalingen aan Sociaal Fonds MITT en aan Bpf MITT.
Voor de duidelijkheid: u betaalt één keer per jaar een bijdrage aan Sociaal Fonds MITT. Iedere maand betaalt u de pensioenpremie aan Bpf MITT.
Tip: maak gebruik van automatische incasso
Als u gebruik maakt van automatische incasso, kunt u niet meer per ongeluk het verkeerde bankrekeningnummer gebruiken. Gemakkelijk en inzichtelijk!
Automatische incasso regelen is heel eenvoudig: log in op Mijn Pensioenadministratie, ga naar Documenten, in de categorie Machtigingen vindt u ‘formulier zakelijke machtiging Sociaal Fonds MITT’ en ‘formulier zakelijke machtiging Bpf MITT’. Vul beide formulieren in en upload deze via Mijn Pensioenadministratie. Hiervoor klikt u op ‘Ondersteuning’, dan op ‘Stel je vraag’ en gebruik vervolgens de keuze om een document te uploaden.